Ad, soyad, atasının adı:
- Yeganə Əskərova Baxış qızı
Təvəllüd:
- 22.09.1974
Əlaqə:
- İş telefonu: 012-465-75-87
- Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- Tusi adına Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Riyaziyyat-bakalavr
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Riyaziyyat-magistratura
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası-bakalavr
Elmi dərəcəsi:
- Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru
İş fəaliyyəti:
-
1994-cü ildə 2007-ci ildən Ümumi psixologiya kafedrasının baş müəllimidir
-
1994-cü il noyabr ayından 2007-cü il sentyabrın 15-dək Riyaziyyat fakültəsinin Riyaziyyat və onun tədrisi metodikası kafedrasında böyük laborant
-
2007-cü il sentyabrın 15-dən ADPU-nun Məktəbəqədər təhsil fakültəsinin “ Ümumi psixologiya” kafedrasının baş müəllimi
Tədris etdiyi fənlər:
Seçilmiş əsərləri:
- Yeniyetməlik dövründə şagirdlərin müstəqilliyinin təmin olunmasının psixoloji amilləri. Bakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Bakı, №2 – 2011. Səh 149-152
- Güləşçinin ümumi psixoloji hazırlığı haqqında. Bakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Bakı, №3 – 2011. Səh. 258-261
- Yeniyetməlik dövründə şagirdlərin müstəqilliyə cəhd meylləri. Naxçıvan Dövlət Universiteti. “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda beynəlxalq konfransın materialları. Naxşıvan-2011 Səh 211-213
- Şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşmasında müəllimin və valideynin rolu. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, №2- 2012. Səh 342-344
- Ə.Ə.Əlizadənin psixopedqoji ideyalarının Azərbaycan təhsil konsepsiyasının formalaşmasına təsiri. Psixologiya jurnalı. Bakı, №4 – 2012. Səh 126-141
- Ə.Ə.Əlizadə yaradıcılığında etnik psixologiya məsələləri. Bakı Dövlət Universiteti. Psixologiya jurnalı. Bakı, №1 – 2013. Səh 152-163
- Azərbaycanda elmi psixologiyanın inkişaf mərhələləri. Azərbaycan Respublikasi Təhsil Nazirliyi Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XVII Respublika Elmi Konfransının materialları. Bakı – 2013. Səh 154-155
- Müstəqillik illərində Azərbaycanda psixologiyanın inkişafı. Azərbaycan Respublikasi Təhsil Nazirliyi
- Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XVIII Respublika Elmi Konfransının materialları. Bakı – 2013 Səh 344-345
- Görkəmli Azərbaycan psixoloqu professor Əbdül Əlizadənin yaradıcılıq yolu. Azərbaycan məktəbi. Bakı, №1 - 2013 Səh 99-105
- Ə.Ə.Əlizadə yaradıcılığında istedadlı uşaqlar problemi . Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Slavyan Universiteti. Ali məktəblər arası elmi məqalələr məcmusu. Bakı, №3- 2013. Səh 215-225
- Xarici ölkə psixoloqlarının ideya və nəzəriyyələrinin Əbdül Əlizadə yaradıcılığında rolu. Psixologiya jurnalı. Bakı, №3 – 2013. Səh 114-125
- Pofessor Əbdül Əlizadə yaradıcılığında cinsi fərqlər və cinsi tərbiyə məsələləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, №4- 2013 . Səh 210-217
- Professor Əbdül Əlizadə yaradıcılığında ailədaxili ünsiyyət məsələləri. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 91 illiyinə həsr olunmuş ümumi psixologiya və ümumi pedaqogika kafedralarının “Təhsilin aktual psixoloji-pedaqoji problemləri” mövzusunda elmi konfransının materialları. Bakı- 2014. Səh 83-90
- Professor Əbdül Əlizadənin şəxsiyyəti ilə yaradıcı fəaliyyətinin qarşılıqlı əlaqəsi . Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №1- 2014. Səh 146-151
- Azərbaycanda psixoloji fikir və elmi psixologiyanın yaranması və inkişafı. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, №1- 2014. Səh 373-379
- Гендерная проблема в творчестве профессора Абдул Али оглу Ализаде. Молодой учёный. Ежемесячный научный журнал. Казань, №2-2014. Стр. 673-677
- Социально-педагогический аспект проблемы одарённых детей в творчестве азербайджанских психологов. Совершенствование общего и профессионального образования инвалидов в процессе их реабилитации. Материалы международной научно-практической конференции. 17 апреля 2014. Санкт-Петербург. Стр. 264-267
- Роль проф. А.А.Ализаде в изучении психологии в Азербайджане. Вектор науки Тольяттинского ГосударственногоУниверситета. Серия: Педагогика,психология. Тольятти, №4 (19), 2014. Стр.14-17
- İstedadlı uşaqların təlim-tərbiyəsində psixoloji xüsusiyyətlərin nəzərə alınması. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi .Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Naxçıvan Dövlət Universiteti Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan şəhəri,16-17 dekabr 2014-cü il. Səh 183-184
- Azərbaycanda təlim psixologiyası və təhsil konsepsiyasının formalaşmasında prof. Ə.Ə.Əlizadə yaradıcılığının rolu. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, №2, 2015. Səh 388-392
- Влияние идей зарубежных психологов на творчество А.А.Ализаде. Влияние идей зарубежных психологов на творчество А.А.Ализаде. Азимут научных исследований: педагогика и психология. Тольятти, Том 5 №3 (16), 2016 . Стр.229-231
- Fərdiyyət və şəxsiyyətin psixologiyası. Psixologiya kafedrası üzrə proqramlar (ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün) Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Bakı Qızlar Universiteti. Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Şurasının 17 mart 2016-cı il tarixli qərarı ilə təsdiq edilmişdir. Bakı-2016. Səh. 81-84
- Pedaqoji psixologiya. Psixologiya kafedrası üzrə proqramlar (ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün) Psixologiya kafedrası üzrə proqramlar (ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün). Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi .Bakı Qızlar Universiteti. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 24.05.2016-cı il tarixli 334 saylı əmri ilə təsdiq edilmişdir. Bakı-2016 Səh.70-76
- Professor Ə.Əlizadənin yaradıcılığında dərslik və dərs vəsaitləri problemi. “’Əbdül Əlizadə:Ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə”.Respublika Elmi-Praktik konfransının materialları. Bakı, 6 dekabr 2017. Səh.77-80
- Özünüreallaşdırma və özünüaktuallaşdırma şəxsiyyətin formalaşmasına təsir göstərən sosial-psixoloji faktorlar kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №3(35)- 2018. Səh.226-230
- Şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşmasına ailə və məktəbin təsiri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu.Elmi əsərlər. Bakı, №1- 2019. Səh.34-37
- Məktəblilərin şəxsiyyət kimi inkişafında ailə və məktəbin psixoloji təsiri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, №2- 2019. Səh94-97
- Psixoterapiya və psixokorreksiya. Psixologiya kafedrası üzrə proqramlar (ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün) Psixologiya kafedrası üzrə proqramlar (ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün). Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universiteti. Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Şurasının 19 oktyabr 2019-cı il tarixli qərarı ilə təsdiq edilmişdir. Bakı-2020. Səh.173-178
- Şəxsiyyət və onun sosial-psixoloji strukturu. Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutu. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Müasir Azərbaycan psixoloqlar ictimai birliyi. Psixologiya zirvəsi:problemlər, perspektivlər və yeni yanaşmalar. Beynəlxalq elmi-praktik konfransın materialları Bakı-2020. Səh.82-84
- İbtidai təhsildə şgirdlərə psixoloji xidmətin təşkilinin bəzi xüsusiyyətləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №1 (41)- 2020. Səh.355-359
- Pedaqoji ustaliq və pedaqoji fəaliyyətin əsas elementləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №3 (43)- 2020. Səh.225-229
- Некоторые особенности теории развития личности. Международный центр научного сотрудничества «Наука и просвещение». Педагогика и современное образование: традиции, опыт и инновации сборник статей XI Международной научно-практической конференции, состоявшейся 5 июня 2020г. В г. Пенза. Стр 235-238
- Volitional qualities and their influence on the formation of adolescent personality. Международный научно-исследователъский журнал.Евразийский союз ученых (ЕСУ). №11(80)/2020. Стр 46-49
- “Kiçik qrup” anlayışı və onun psixoloji strukturu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №3 (47)- 2021 Səh.268-273
- Erkən gənclik dövründə şəxsiyyətin inkişafına virtual ünsiyyətin təsiri. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji–psixoloji elmlər seriyası Bakı, №2, 2021. Səh.188-195
- Ailə və nigah sosial-psixoloji problem kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Bakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi) Bakı, №4, 2021. Səh.207-211
- Eksterimal şəraitdə psixoloji xidmət. Ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün proqram. İxtisasın adı: Təhsildə sosial-psixolji xidmət. İxtisasın şifri:050118 Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitet Bakı 2022 Səh.1-30 Həmmüəllif Professor Hüseynov Elmar Afiz oğlu
- Boşanma nigahda uyğunsuzluğun nəticəsi kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №2 (50)- 2022 Səh.379-383
- Yeniyetmə şəxsiyyətinin sosial –psixoloji təhlili. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Humanitar, ictimai və pedaqoji–psixoloji elmlər seriyası Bakı, №, 2022 Səh.167-175
- Münaqişə anlayışı və onun sosial- psixoloji təhlili. The XXVI International Scientific Symposium ŞUŞA: Triumph of viktory.The 29-th of May 2002 Eskişehir Turkey Səh.116-119
- Müasir psixologiyada xarakter tipologiyası konsepsiyası.The XXVI International Scientife Symposium “Yol ver Türkün bayrağına” The 25 th of June 2022. Stockolm/Sweden Səh.165-168
- Ailədaxili münaqişələr və onun pedaqoji psixoloji ədəbiyyatda qoyuluşu Azərbaycan Respublikasının Təhsil. Cild 89, №5 İnstitutu. Elmi əsərlər Bakı-2022 Səh-73-78
- Azərbaycanda psixoloji fikir və elmi psixologiyanın yaranması, inkişaf mərhələləri Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutu “Əbdül Əlizadə :Azərbaycan psixologiyasının tarixi və inkişaf perspektivləri”.Respublika elmi konfransının materialları (tezis və məqalələr). Bakı-2023 Səh-26-37
- Boşanma nigahda uyğunsuzluğun nəticəsi kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. №2 (50) Bakı- 2022 Səh 379-383
- Yeniyetmə şəxsiyyətinin sosial –psixoloji təhlili Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Humanitar, ictimai və pedaqoji–psixoloji elmlər seriyası №2 Bakı,2022 Səh.167-175
- Münaqişə anlayışı və onun sosial- psixoloji təhlili, teziz The XXVI International Scientific Symposium ŞUŞA: Triumph of viktory The 29-th of May 2022 Eskişehir Turkey Səh.116-119
- Müasir psixologiyada xarakter tipologiyası konsepsiyası teziz The XXVI International Scientife Symposium “Yol ver Türkün bayrağına”. Stockolm/Sweden 2022 The 25 th of June Səh.165-168
- Milli hisslərin formalaşmasında adət-ənənlərin rolu Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti “Vətən müharibəsi kontekstində gənclərin vətənpərvərlik tərbiyəsinin aktual problemləri” Respublika elmi konfransının materialları Bakı-2022, Səh 236-239
- Azərbaycanda psixoloji fikir və elmi psixologiyanın yaranması, inkişaf mərhələləri. Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutu “Əbdül Əlizadə :Azərbaycan psixologiyasının tarixi və inkişaf perspektivləri”.Respublika elmi konfransının materialları(tezis və məqalələr). Bakı-2023 Səh-26-37
- İntellekt anlayışı və onun psixoloji mahiyyəti Elm və Təhsil Nazirliyi ,Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu Bakı-2023 Səh-71-76