Ad, soyad, atasının adı :
- Nailə Hüseynova Tofiq qızı
Təvəllüd
- 19.09.1972
Əlaqə:
- İş telefonu: 012-465-75-90
- Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- Moskva Dövlət Pedaqoji Universiteti
Elmi dərəcəsi:
- Ped.ü.e.d., dosent
İş fəaliyyəti:
- 1993-1995-ci illərdə Yasamal rayonunun 17 saylı nitqi qüsurlu körpələr evi uşaq baxçasında loqoped vəzifəsində çalışıb.
- 1995-1998-ci illərdə ADPU-nun Ümumi psixologiya kafedrasında baş laborant vəzifəsində çalışıb,
- 1998-2015-ci illərdə ADPU-nun Ümumi psixologiya kafedrasında müəllim vəzifəsində çalışıb,
- 2015-ci ildən bu gunə kimi ADPU –nun Xüsusi təhsil kafedrasının müdiri vəzifəsində calışır.
- 2022-ci ildən Məktəbəqədər təhsil fakültəsinə dekan vəzifəsinə seçilmişdir.
Tədris etdiyi fənlər:
- Psixodiaqnostika və psixokorreksiya
- Loqopediya
- Əqli cəhətdən geri qalan uşaqların xüsusi müəssisələrə seçilməsi
- İnklüziv təhsil
- Xüsusi müəssisələrdə təlim tərbiyənin psixoloji əsasları və s.
Seçilmiş əsərləri :
1.Xüsusi (dərslik). Bakı, 2018, I və II cild.
2.Loqopediya. dərslik. Bakı -2018
3. “Rinolaliyanın etiologiyası, patogenezi və formaları.”- Tarix, insan və cəmiyyət. Elmi-nəzəri və elmi-metodik jurnal. Bakı, 2017, 4 (19).
4.«Восстановление голоса при ринолалии». - RS Global, Multidisciplinary Sciyentific Edition, WORLD SCIENCE №2(30), Vol.4, February 2018, Warsaw, Poland, Index COPERNICUS, ISSN 2413-1032, LCV 2016:63.17 IV International Scientic and Practical Conference "The Goals of the World Science 2018", Dubai, UAE
5. «Современный подход к лечению детей с небно-глоточной недостаточностью в послеоперационном периоде».- RS Global,Open Access Peer-reviewed Journal SCIENCE REVIEW 3(10), March 2018, Vol.4, Warsaw, Poland, Index COPERNICUS, ISSN 2544-9346 II International Scientific and Practical Conferense “İnternational trends in science and technolojy”
6. “Damağın anadangəlmə qüsuru zamanı nitq pozuntusunun profilaktikası”.- Ümummilli Lider H.Əliyevin anadan olmasının 95-ci ildönümünə həsr olunmuş “Müəllim hazırlığı strateji hədəflərdən biri kimi” mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları. Bakı, 18 may,2018.
7. «Основные направления коррекционной работы при ринолалии».- Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı Slavyan Universiteti Bakı, 2018, №3.
8. “Açıq rinolaliya zamanı əməliyyatdan əvvəlki korreksiya işinin əsas istiqamətləri”.- Elmi əsərlər,Bakı, ARTİ, 2018, № 4
9. “Üzvü açıq rinolaliyalı böyük məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda səs tələffüzünün korreksiyasının psixoloji-pedaqoji şəraiti.”- Elmi əsərlər,Bakı, ARTİ, 2018, № 5.
10. “Damağın anadangəlmə qüsuru zamanı nitq pozuntusunun profilaktikası”.- Elmi əsərlər,Bakı, Bakı qızlar universiteti, 2018, № 2.
11. “The correction methods open rinolalia in children and adolescents”- Amerikan Educational Researcher, Issue 9 (2),december 2018, vol.47, Amerikan Educational Researcher Association, 2016 İmpact Factor: 3.827
12.“Anadangəlmə dodaq və damaq yarığı olan körpələrin psixomotor inkişafının xüsusiyyətləri”.- Tarix, insan və cəmiyyət. Elmi-nəzəri və elmi-metodik jurnal. Bakı, 2018, 3 (22).
13. “Rinolaliyalı uşaqların əməliyyatdan sonra korreksion işinin istiqamətləri”- Elmi əsərlər, Bakı, ARTİ, 2018, № 7. Cild 85
14. “Rinolaliyanın korreksiyası zamanı səslərin nazallaşmasının aradan qaldırılması yolları”- Elmi əsərlər,Bakı, Bakı qızlar universiteti, 2018, № 3.
15. “Açıq rinolaliyalı uşaqlarla aparılan təlim işlərinin elmi, pedaqoji, metodik əsasları”.- “Pedaqogika”, Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri-metodik jurnalı, 2018, № 3
14. “Anadangəlmə açıq rinolaliyalı uşaqlarda yazılı nitqin xüsusiyyətləri”- Musiqi elmi, mədəniyyəti və təhsilin aktual problemləri jurnalı, ADPU, Bakı, 2018, №2
15. “Rinolaliya zamanı nitq-eşitmə differensiasiyanın inkişaf etdirilmə yolları”- Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXII ,Respublıika elmi konfransının materialları, Iicild, ADPU, 2018.
16. “Rinolaliya zamanı diafraqmal nitq tənəffüsünün formalaşdırılması üçün didaktik material”- Elmi əsərlər,Bakı, ARTİ, 2019, № 1. Cild 86
17. “Rinolaliyanın öyrənilmə tarixinə tibbi və pedaqoji yanaşmalar”-Elmi əsərlər,Bakı, Bakı qızlar universiteti, 2019, № 1.
18. “Anadangəlmə dodaq və damaq yarığı zamanı anatomik və funksional qüsurlarının uşağın orqanizminə təsiri”- Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı, Bakı Slavyan Universiteti, 2019, № 1.
19. “Rinolaliyalı uşaqların korreksiyası zamanı tədqiqat prinsiplərindən istifadə qaydaları”- Tarix, insan və cəmiyyət. Elmi-nəzəri və elmi-metodik jurnal. Bakı, 2019, 1 (24)
20. “Роль комплексного подхода в использовании речевых аппаратов при лечении детей с нарушениями речи при ринолалии”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения. Сборник материалов II Международной научно-практической конференции (г. Дербент). М. 2019.
21. “The effect to the childs organism of anatomical and functional defects of the jaw-fase area during the congenital cleft lip and palate”- Scientific and Practikal Conference. International Trends in Science and Technology. RS Global Sp.z O.O., Warsaw,Poland, 2019
22. “Damaq udlaq qüsuru olan xəstələrdə nitq pozulmalarının əsas korreksiya istiqamətləri”- Elmi əsərlər,Bakı, ARTİ, 2019, № 2. Cild 86
23. “Anadangəlmə üst damaq və dodağın yarığı olan uşaqların ortopedik və ortodontal müalicəsinin inkişafı”- Elmi əsərlər,Bakı, ARTİ, 2019, № 3. Cild 86
24. “Rinolaliyanın korreksiyası zamanı uşaqlarda fonetik təhlil bacarığının müayinəsi”- Ümummilli Lider H.Əliyevin anadan olmasının 96-ci ildönümünə həsr olunmuş gənc tədqiqatçıların II Respublika elmi-praktik konfransının materialları, B., Azərbaycan univrsiteti.
25. “Anadangəlmə üst damaq və dodağın yarığı olan uşaqlarda uranoplastikanın nəticələri”- Elmi əsərlər,Bakı, ARTİ, 2019, № 4. Cild 86
26. “Açıq rinolaliyalı uşaqların əməliyyatlardan sonra damaq-udlaq bağının fəallaşdırılması üzrə loqopedik işin strukturu”- Elmi əsərlər, Bakı, ARTİ, 2019, № 6. Cild 86
27. “The basic criterion of rhinolinal and complex diagnostics.”- Mester Journal UNIV CALIFORNIA, UNITED STATES, 2019, Vol.48, Special issue 5.html
28. “Организация комплексной реабилитации детям с врожденными расщелинами губы и неба в современных условиях.”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения. Сборник материалов II Международной научно-практической конференции (г. Дербент). М. 2020.
29. Методы логопедической работы по развитию артикуляционной и мимической моторики при коррекции ринолалии // Муниципальное образование: Инновации и эксперимент, 2020, № 6 (75), C. 31-35