Ad, soyad, atasının adı:
- Pərvanə İmanova İldırım qızı
Təvəllüd:
- 24.08.1975
Əlaqə:
- İş telefonu: 012-465-75-92
- Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- ADPU-nun “Pedaqogika və psixologiya” fakultəsi (bakalavr)
- ADPU-nun “Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi” fakultəsi (magistr)
Elmi dərəcəsi: yoxdur
İş fəaliyyəti:
- 1995-cı ildə Bakı Məktəbəbqədər Pedaqoji Texnikumunda laborant
- 2002-ci ildən həmin Kollecdə müəllim
- 23.09.22-ci il tarixdən ADPU-nun Məktəbəqədər təhsilin pedaqogikası kafedrasında müəllim
Tədris etdiyi fənlər:
- Texnologiya və onun tədrisi metodikası
- Təhsil proqramları
- Məktəbəqədər təhsil müəssislərində inkişafetdirici mühitin təşkili
- Məktəbəqədər təhsil müəssislərində ailələrlə işin təşkili
- Məktəbəqədər təhsil müəssislərində əmək və onun tədrisi metodikası
- Məşğələlərin təşkili və qrupların idarə olunması
Seçilmiş əsərləri:
1. Pedaqoji ünsiyyətin xüsusiyyətləri //Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXI respublika elmi konfransının materialları I hissə, Azərbaycan Neft və sənaye Universiteti 24-25 may 2016-cı il, s. 333-335
2. Pedaqoji ünsiyyət prosesində uşaq şəxsiyyətinə təsirin əsas istiqamətləri 2016-cı il //Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXI respublika elmi konfransının materialları I hissə, Bakı Dövlət Universiteti 24-25 oktyabr 2017-ci il, s. 227-229
3. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda mədəni davranış, ünsiyyət və fəaliyyətin tərbiyə edilməsinin vəzifə və məzmunu //Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: Müasir yanaşmalar. Beynəlxalq elmi konfransının materialları. Naxçıvan şəhəri, 25 noyabr 2016-cı il, s.109-110.
4. Şəxsiyyətin sosiallaşma amilləri //Azərbaycan Respublik-asının Təhsil Problemləri İnstitutu. “Azərbaycan təhsilində strateji hədəflər” mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları. Bakı, 16 dekabr 2015, s.32-33.
5. Uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasında tərbiyəçi-uşaq münasibətlərinin gözlənilməsi //Pedaqoji Universitetin xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası. ISSN 2520-2014. Bakı, 2019, C.67, № 4, s.276-281.
6. «Влияние взаимоотношений воспитателя и ребенка на учебную деятельность ребенка». Науковий журнал «İнновацiйна педагогiка». Випуск 8, Одеса 2018, ст. 66-69.
7. Pedaqoji prosesdə tərbiyəçinin pеdаqоji mərifəti оnun pеdаqoji ustаlığının əsаsını təşkil еdir // Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. Cild 10, № 2, 2019 (38), s.259-263.
8. Pedaqoji ünsiyyət prosesində məktəbəqədər yaşlı uşaqların şəxsiyyətinin formalaşmasının imkan və yolları //Azərbaycan Res-buplikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, 2019, cild 86 №4, s.80-83.
9.Təlim-tərbiyə işinin səmərəliliyində tərbiyəçi-uşaq ünsiy-yətinin rolu //“Məktəbəqədər və ibtidai təhsil”. Bakı, 2019, №4, 95-101.
10. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların peşələrlə tanış edilməsinin yolları // Peşə təhsili və insan kapitalı. Elmi-praktiki, metodiki jurnal. Cild 2, №4, 2019, s.81-85 (Şərikli).
11. «Сущность и содержание педагогического общения и постановка проблемы в научно-педагогической и методической литературе». Современная наука. Серия: Гуманитарные науки. Москва, 2021, №11/2, ст. 79-84.
12. Cooperation of the preschool educational institution with the family in the education of children of preschool ace //II international scientific-practical conference: “Multidisciplinary Research: Perspectives, Problems and Musters” // November 26, 2021-Vienna, AUT.p.13-16.
13. Z.İ.Nəzərli, P.İ.İmanova. Metodik vəsait. Bakı, ADPU, 2016. Məktəbəqədər müəssisələrdə didaktik oyun və əyləncələr.
14. Педагогический процесс общения в дошкольных образовательных учреждениях: опыт Азербайджанской Республики. ВЕСТНИК МОСКОВСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ 20. Педагогическое образование. 2023.T. 21. №3
15. N.T.Hüseynova, P.İ.İmanova. Pedaqoji ustalığın əsasları fənni üzrə proqram. Bakı- 17.02.22-cı il (protokol №6).
16. N.T.Hüseynova, P.İ.İmanova. Pedaqogika fənni üzrə proqram.Bakı-2022. Azərbaycan respublikası Təhsil nazirliyinin 24.08.2022-ci il tarixli F-496 №-li əmrinə əsasən çap edilmişdir.
17. N.T.Hüseynova, P.İ.İmanova. Məktəbəqədər pedaqogika fənni üzrə proqram.Bakı-2022-ci il tarixli F-496 №-li əmrinə əsasən çap edilmişdir.
18. P.İ.İmanova. “Sosial pedaqogika” fənni üzrə proqram. 17.02.22-ci il tarixli protokol №-6.
19. The formation of the need for emotional communication from an early age. Proceedings of the 13th International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century». (December 6-8, 2022). Ottawa, Canada. No 135
20. Competency-based in child communicative development the role of approach. Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference «Scientific Paradigm in the Context of Technologies and Society Development».(December 16-18, 2022). Geneva, Switzerland. No 136
21. DIRECTIONS OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL WORK IN PRE-SCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS. 2nd INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON APPLIED SCIENCES. August 25-27, 2023 – Paris.
22. Məktəbəqədər təhsil müəssisə-lərində əmək və onun tədrisi metodikası. Proqram. A.DPU-nun nəşriyyatı. 16.10.23. Bakı-2023 s.44. Həmmüəllif p.ü.f.d.,b\m V.S.Əliyeva.
23. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində ailələrlə işin təşkili. Proqram. ADPU-nun nəşriyyatı. 23.11.23. Bakı-2023 s.31. Həmmüəllif p.ü.e.d., prof. M.İ.İlyasov.
24. SCIENTIFIC PARADIGM IN THE CONTEXT OF TECHNOLOGIES AND SOCIETY DEVELOPMENT. Proceedings of the 6 th International Scientific and Practical Conference. GENEVA, SWITZERLAND. November 26-28, 2023.
25. Pedagogical requirements for providing inclusive education in preschool education. Proceedings of the 13th International Scientific and Practical Conference «International Forum: Problems and Scientific Solutions» (June 6-8, 2024). Melbourne, Australia.
26. Kommunikativ səriştə uşaq şəxsiyyətinin mədəni keyfiyyətlərinin formalaşması amili kimi. Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər Cild 18 №1 2024(57).
27. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda ünsiyyət mədəniyyətinin inkişafının nəzəri aspektəri. Azərbaycan Resbuplikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Cild 01, №4 2024 cü il.
28. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində müxtəlif növ fəaliyyət vasitəsilə uşaqların sosial- kommunikativ inkişafı. ADPU-nun Elmi_metodiki Şurasının 24.04.24-cü il tarixli iclasının pr.№4.