Previous Next

Pərvanə İldırım qızı İmanova

Ad, soyad, atasının adı:

  • Pərvanə İmanova İldırım qızı

 Təvəllüd:

  • 24.08.1975

 Əlaqə:

  • İş telefonu: 012-465-75-92
  • Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsil: Ali

  • ADPU-nun “Pedaqogika və psixologiya” fakultəsi (bakalavr)
  • ADPU-nun “Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi” fakultəsi (magistr)

Elmi dərəcəsi: yoxdur

İş fəaliyyəti:

  • 1995-cı ildə Bakı Məktəbəbqədər Pedaqoji Texnikumunda laborant
  • 2002-ci ildən həmin Kollecdə müəllim
  • 23.09.22-ci il tarixdən ADPU-nun Məktəbəqədər təhsilin pedaqogikası kafedrasında müəllim

Tədris etdiyi fənlər:

  • Texnologiya və onun tədrisi metodikası
  • Təhsil proqramları
  • Məktəbəqədər təhsil müəssislərində inkişafetdirici mühitin təşkili
  • Məktəbəqədər təhsil müəssislərində ailələrlə işin təşkili
  • Məktəbəqədər təhsil müəssislərində əmək və onun tədrisi metodikası
  • Məşğələlərin təşkili və qrupların idarə olunması

 Seçilmiş əsərləri:

 1.  Pedaqoji ünsiyyətin xüsusiyyətləri //Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXI respublika elmi konfransının materialları I hissə, Azərbaycan Neft və sənaye Universiteti  24-25 may 2016-cı il,  s. 333-335

   2. Pedaqoji ünsiyyət prosesində uşaq şəxsiyyətinə təsirin əsas istiqamətləri  2016-cı il  //Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXI respublika elmi konfransının materialları I hissə,  Bakı Dövlət Universiteti 24-25 oktyabr 2017-ci il, s. 227-229

3. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda  mədəni davranış, ünsiyyət və fəaliyyətin tərbiyə edilməsinin vəzifə və məzmunu //Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: Müasir yanaşmalar. Beynəlxalq elmi  konfransının materialları. Naxçıvan şəhəri, 25 noyabr 2016-cı il, s.109-110.

         4. Şəxsiyyətin sosiallaşma amilləri //Azərbaycan Respublik-asının Təhsil Problemləri İnstitutu. “Azərbaycan təhsilində strateji hədəflər” mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları. Bakı, 16 dekabr 2015, s.32-33.

        5. Uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasında tərbiyəçi-uşaq münasibətlərinin gözlənilməsi //Pedaqoji Universitetin xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası. ISSN 2520-2014. Bakı, 2019, C.67, № 4, s.276-281.

         6. «Влияние взаимоотношений воспитателя и ребенка на учебную деятельность ребенка». Науковий журнал «İнновацiйна педагогiка». Випуск 8, Одеса 2018, ст. 66-69.

        7. Pedaqoji prosesdə tərbiyəçinin pеdаqоji mərifəti оnun pеdаqoji ustаlığının əsаsını təşkil еdir // Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. Cild 10, № 2, 2019 (38), s.259-263.

        8. Pedaqoji ünsiyyət prosesində məktəbəqədər yaşlı uşaqların şəxsiyyətinin formalaşmasının imkan və yolları //Azərbaycan Res-buplikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, 2019, cild 86 №4, s.80-83. 

        9.Təlim-tərbiyə işinin səmərəliliyində tərbiyəçi-uşaq ünsiy-yətinin rolu //“Məktəbəqədər və ibtidai təhsil”. Bakı, 2019, №4, 95-101.

        10. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların peşələrlə tanış edilməsinin yolları  // Peşə təhsili və insan kapitalı. Elmi-praktiki, metodiki jurnal.  Cild 2, №4, 2019, s.81-85 (Şərikli).

            11. «Сущность и содержание педагогического общения и постановка проблемы в научно-педагогической и методической литературе». Современная наука. Серия: Гуманитарные науки. Москва, 2021, №11/2, ст. 79-84.

           12.  Cooperation of the preschool educational institution with the family in the education of children of preschool ace //II international scientific-practical conference: Multidisciplinary Research: Perspectives, Problems and Musters”  // November 26, 2021-Vienna, AUT.p.13-16.

           13. Z.İ.Nəzərli, P.İ.İmanova. Metodik vəsait. Bakı, ADPU, 2016.  Məktəbəqədər  müəssisələrdə didaktik oyun və əyləncələr.

          14. Педагогический процесс общения в дошкольных образовательных учреждениях: опыт Азербайджанской Республики. ВЕСТНИК МОСКОВСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ 20. Педагогическое образование. 2023.T. 21. №3

  15. N.T.Hüseynova, P.İ.İmanova. Pedaqoji ustalığın əsasları fənni üzrə proqram. Bakı- 17.02.22-cı il  (protokol №6).

  16. N.T.Hüseynova, P.İ.İmanova. Pedaqogika fənni üzrə proqram.Bakı-2022. Azərbaycan respublikası Təhsil nazirliyinin 24.08.2022-ci il tarixli  F-496 №-li əmrinə əsasən çap edilmişdir.

  17. N.T.Hüseynova, P.İ.İmanova. Məktəbəqədər pedaqogika fənni üzrə proqram.Bakı-2022-ci il tarixli  F-496 №-li əmrinə əsasən çap edilmişdir.

  18. P.İ.İmanova. “Sosial pedaqogika” fənni üzrə proqram. 17.02.22-ci il tarixli protokol №-6.

  19. The formation of the need for emotional communication from an early age. Proceedings of the 13th International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century». (December 6-8, 2022). Ottawa, Canada. No 135

  20. Competency-based in child communicative development the role of approach. Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference «Scientific Paradigm in the Context of Technologies and Society Development».(December 16-18, 2022). Geneva, Switzerland. No 136

 21. DIRECTIONS OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL WORK IN PRE-SCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS. 2nd INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON APPLIED SCIENCES. August 25-27, 2023 – Paris.

  22. Məktəbəqədər təhsil müəssisə-lərində əmək və onun tədrisi metodikası. Proqram. A.DPU-nun nəşriyyatı. 16.10.23. Bakı-2023 s.44. Həmmüəllif  p.ü.f.d.,b\m V.S.Əliyeva.

  23. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində ailələrlə işin təşkili. Proqram. ADPU-nun nəşriyyatı. 23.11.23. Bakı-2023 s.31. Həmmüəllif  p.ü.e.d., prof. M.İ.İlyasov.

  24. SCIENTIFIC PARADIGM IN THE CONTEXT OF TECHNOLOGIES AND SOCIETY DEVELOPMENT. Proceedings of the 6 th International Scientific and Practical Conference. GENEVA, SWITZERLAND. November 26-28, 2023.

  25. Pedagogical requirements for providing inclusive education in preschool education. Proceedings of the 13th International Scientific and Practical Conference «International Forum: Problems and Scientific Solutions» (June 6-8, 2024). Melbourne, Australia.

 26. Kommunikativ səriştə uşaq şəxsiyyətinin mədəni keyfiyyətlərinin formalaşması amili kimi. Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər Cild 18 №1 2024(57).

    27. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda ünsiyyət mədəniyyətinin inkişafının nəzəri   aspektəri. Azərbaycan Resbuplikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Cild 01, №4 2024 cü il.

    28. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində müxtəlif növ fəaliyyət vasitəsilə uşaqların sosial- kommunikativ inkişafı. ADPU-nun Elmi_metodiki Şurasının 24.04.24-cü il tarixli iclasının pr.№4.

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı ş., Nəsimi r.,
Koroğlu Rəhimov 13

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search