Previous Next

Şərafət Aram qızı Baxışova

Ad, soyad, atasının adı:

  • Şərafət Baxışova Aram qızı

Təvəllüd:

Əlaqə:

  • İş telefonu: 012-465-75-92
  • Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsil: Ali

  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Məktəbəqədər təhsil fakültəsi

Elmi dərəcəsi:

  • Dosent, ped. elm. dokt.

İş fəaliyyəti: 

  • 1984-1990-cı illər:Xətai rayonu 256 № li uşaq bağçası-körpələr evində tərbiyəçi
  • 1990-1995-ci illər: Xətai rayonu 249 № li uşaq bağçası-körpələr evində metodist
  • 1995-1997-ci illər: Nizami rayonu, 125 № li uşaq bağçası-körpələr evində müdir
  • 1997-2000-ci illər:Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Dövlət Nəzarət İda­rə­sində aparıcı mütəxəssis
  • 1999-2001-ci illər: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Təhsil prob­lemləri üzrə Elmi Metodik Mərkəzində böyük metodist
  • 2001-2005-ci illər: Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitu­tu­nnun “Təh­silin nəzəri problemləri” şöbəsində elmi işçi
  • 2005-ci il: Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutunun “Mək­tə­­bə­qədər tərbiyə və təlim” şöbəsində elmi işçi
  • 2007-ci il: Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutunun Kurikulum Mərkəzinin “Məktəbəqədər təhsilin kurikulumu” şöbəsində böyük elmi işçi
  • 2011-ci il Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutunun Ku­ri­kulum Mərkəzinin “Məktəbəqədər təhsilin kurikulumu” şöbəsində apa­rıcı elmi işçi
  • 2003-2008 Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Sumqayıt Filialının “Peda­qo­gika və Psixologiya” kafedrasında baş müəllim
  • 2010-2013 Azərbaycan Dillər Universiteti “Pedaqogika” kafedrasında baş müəllim
  • 2012-ci ildən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin “Məktəbəqədər təhsilin pedaqogikası” kafedrasında dosent.

Tədris etdiyi fənlər:

  • Məktəbəqədər pedaqogika
  • Pedaqogika
  • Məktəb təliminə hazırlığın əsasları
  • Məktəbəqədər təhsildə innovasiyalar
  • Tərbiyəçi-müəllimin pedaqoji ustalığı
  • Məktəbəqədər pedaqogikanın müasir problemləri
  • Voleologiyanın aktual problemləri 

Seçilmiş əsərləri:

  • Kiçikyaşlı uşaqların tərbiyəsində islam dəyərlərindən istifadə- Metodik tövsiyə, Bakı, ADPU.2005.
  • İslam dəyərləri və kiçikyaşlı uşaqların mənəvi tərbiyəsi- Metodik vəsait, Bakı. “R.N. Nov­ruz-94”, 2009.
  • Məktəbəqədər yaşlı uşaqların təlim hazırlığına aid didaktik tapşırıqlar, Didaktik vəsait, Bakı.“Nasir”, 2010.
  • Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində və ibtidai siniflərdə islam dəyərlərindən istifadə üzrə işin təşkili- Monoqrafiya, Bakı. “R.N.Novruz-94”, 2011.
  • Uşaq bağçalarında gəzintilərin təşkili- Metodik vəsait, “Apostrof”,2011
  • Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində uşaq­ların nitq inkişafı, Metodik vəsait, Bakı. ADPU.2012.
  • Məktəbəqədər müəssisələr və ibtidai sinif­lərdə islam dəyərlərindən istifadə üzrə işin təşkili, Metodik vəsait, Bakı.ADPU.2012.
  • Məktəbəqədər pedaqogika, Proqram, Bakı-2015, ADPU-nun nəşriyyatı.
  • Məktəbəqədər təhsildə kurikulum islahatı, Proqram, Bakı-2015, ADPU.
  • Məktəbəqədər müəssisələrə rəhbərlik, Proqram, Bakı-2015 ADPU.
  • Məktəbəqədər təhsil: konseptual problemlər, Monoqrafiya, Bakı.«Elm və təhsil».2015
  • Məktəbəqədər təhsilin yeni məzmunu və idarə olunması məsələləri, Metodik vəsait, ARTPİ-nun Təhsil Texnologiyaları Mərkəzi, 2016.
  • Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inteq­rativ və inkişafetdirici təlim məsələləri, Metodik vəsait, Bakı:Vahid-M, MMC, 2017
  • Texnologiya və onun tədrisi metodikası, Proqram, Bakı-2018. ADPU.
  • Məktəbəqədər təhsildə müasir pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar, Proqram, Bakı-2018.ADPU.
  • Məktəbəhazırlıq üzrə inkişafetdirici təlimin təşkili metodikası, Dərs vəsaiti, Bakı- 2018.­ ADPU.
  • Məktəbəqədər yaşlı uşaqların nitq inkişafı, Dərs vəsaiti, Bakı-2020.ADPU.
  • Məktəbəqədər təhsildə inkişafetdirici təlim, Dərs vəsaiti, Bakı-2021.ADPU.
  • Məktəbəqədər təhsildə innovasiyalar,Proqram, Bakı-2022.ADPU.
  • Məktəbəqədər təhsildə milli- mə­nəvi dəyərlər və inteq­rasiya, Proqram, Bakı-2022. ADPU.
  • Tərbiyəçi-müəllimin pedaqoji usta­lı­ğı, Proqram, Bakı-2022. ADPU.
  • Məktəb təliminə hazırlığın əsasları, Proqram, Bakı-2022, ADPU.
  • Psychological and pedagogical features of developing training in pre-school education.“International Journal of Biology, Pharmacy and Allied Sciences (IJBPAS)”.
  • Пути повышения качества профессион­ализма воспитателей-педа­гогов при внед­рении в практику дошкольных образова­тельных учреж­дений развивающего обу­чения. Наукового журналу «Science Rise» Педагогічна освіта №10/5(15) 2015
  • Пути организации развивающего обучения в дошкольных образовательных учрежде­ниях. Науковi записки:(збирник наукових статей) /М-во освiти i науки Украiни,Нац.пед.ун-т iменiМ.П.Драгоманова; упор. Л.Л.Макаренко. -Киiев. Вид-во НПУ iменiМ.П.Драгоманова, 2015. -Випуск СХХIII (123).-290 с.
  • Пути повышения профессионализма педагога-воспитателья в реализации разви­вающего обучения в дошкольных образовательных учреждениях. Збирник наукових праць ПЕДАГО­ГIЧ­НI НАУКИ. Випуск LXXVIII, Toм 3, ХЕРСОН-2017. 93-98
  • Определение уровня обучающей нагрузки по развитию детей дошкольного возраста. Инноваций на педагогика. Науковий журнал. №6. Одеса. 2018
  • Determination of the level of social adaptation of children in children preschool institutions. Балканско научно обозрение. «Научен хронограф»ЕООД: България.Том 3№3(5)
  • Revista Conrado, 17(82).
  • Revista pedagógica de la Universidad de Cienfuegos | ISSN: 1990-8644
  • ORGANIZATION OF DEVE­LOP­­MEN­TAL TRAINING IN PRESCHOOL EDU­CA­TIONAL

 

 

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı ş., Nəsimi r.,
Koroğlu Rəhimov 13

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search