Ad, soyad, atasının adı:
- Şəfa Kazımova Eyvaz qızı
Təvəllüd:
- 21.07.1987
Əlaqə:
- İş telefonu : 012-465-75-87
- Mail : Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- Bakı Qızlar Universiteti (bakalavriat) (2003-2007)
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti (magistratura) (2007-2009)
Elmi dərəcəsi: yoxdur
İş fəaliyyəti:
- 2011-2019-cu illər Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunda böyük elmi işçi
- 2019-cu ildən bu günədək Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Xüsusi təhsil kafedrasında müəllim
Tədris etdiyi fənlər:
- Loqopediya
- Xüsusi pedaqogika
- Davranış pozulmaları və hiperaktivlik sindromu olan uşaqların diaqnostikası və korreksiyası
- İnklüziv təhsil
- İnklüziv təhsil və fərdiləşdirilmiş təlim
- Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların somatik və kliniki inkişafının xüsusiyyətləri
- Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların pedaqoji diaqnostikasının əsas kriteriyaları
- Oliqofrenopedaqogika
- Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların fiziki tərbiyəsinin əsasları və s.
Seçilmiş əsərləri:
- Yeni təhsil proqramlarının (kurikulumların) tətbiqi məsələləri. Monoqrafiya. Bakı: Mütərcim, 2014, 380 s.
- Təhsilin modernləşdirilməsinin elmi-nəzəri problemləri. Monoqrafiya. Bakı: Mütərcim, 2015, 452 s.
- Müasir təhsilə innovativ yanaşmalar. Monoqrafiya. Bakı: Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin nəşriyyatı, 2016, 250s.
- Standart və kurikulumlar: nəzəri və praktik aspektlər. Monoqrafiya. Bakı: “ŞAHİN-MB” MMC, 2016, 500 s.
- Müstəqillik dövründə Azərbaycan təhsili: nəzəri və praktik aspektlər. Bakı, 2017, 448 s.
- Şagirdlərdə ekoloji mədəniyyətin formalaşdırılması. Metodik vəsait. Bakı, 2019, 39 s.
- İbtidai təhsilin modernləşməsi və pedaqoji innovasiyalardan istifadə // Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi əsərləri, № 3, Bakı. 2014, 46-50
- Ümumtəhsil məktəblərində fərqli kurikulumların yaradılmasının əhəmiyyəti // Bakı Universitetinin xəbərləri, №-4, 2015, 220-225
- İbtidai təhsil üzrə inteqrativ modelin yaradılmasının əhəmiyyəti // Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi əsərləri, № 2, Bakı, 2015, s.13-16
- Azərbaycan ibtidai təhsilinin dünya təhsil məkanına inteqrasiyası // Bakı Qızlar Universitetinin Elmi əsərləri, Bakı, № 3, 2015, s.67-71
- Pedaqoji texnologiyaların təhsil sistemində rolu // Azərbaycan məktəbi, № 4, Bakı. 2016, s.60-62
- Qloballaşma dövründə inteqrativ ibtidai təhsilin əhəmiyyəti // Bakı Qızlar Universitetinin Elmi əsərləri, № 3, Bakı, 2016, s. 90-93
- İbtidai təhsilin inkişafında innovativ amillərin rolu // Bakı Slavyan Universiteti, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, № 2, Bakı, 2016, s.279-282
- Azərbaycanda ibtidai təhsilin tarixinə qısa baxış // Məktəbəqədər və ibtidai təhsil jurnalı, № 4, Bakı, 2016, s.24-28
- İbtidai təhsil nəzəriyyəsinin inkişaf meyilləri // Məktəbəqədər və ibtidai təhsil jurnalı, № 3, Bakı, 2017, s. 17-23
- Theory of primary education in the Republic of Azerbaijan: globalization and integration as background of education
- Збiрник наукових праць педагогiчнi науки, Херсон, Випуск LXXX, Том 1, 2017, s. 74-78
- Hекоторые проблемы развития начального образования в Aзербайджане / Purposes, tasks and values of education in modern conditions. Materials of the international scientific conference, Prague, October 13-14, 2014, s. 21-25
- 12 illik təhsil sistemi: ibtidai təhsilin inteqrativ inkişaf istiqamətləri / “Azərbaycan təhsilində strateji hədəflər və pedaqoji elmlərin qarşısında duran vəzifələr” mövzusunda Respublika Elmi Konfransının materialları. Bakı, 16 dekabr 2015, s. 98-100
- Organization of inclusive primary education in Azerbaijan
- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения сборник материалов. III международной научно-практической конференции г. Дербент, Республика Дагестан, 27 февраля 2020 года, 144-149