Previous Next

Lalə İmanova

Ad, soyad, atasının adı:

  • Lalə İmanova

Təvəllüd:

  • 16.09.1971 

Əlaqə:

  • İş telefonu : 012-465-75-90
  • Mail : 

Təhsil: Ali

  • 1989-1994 ildə Belarus Dövlət Pedaqoji Universitetinin Defektoloji fakültətinin oliqofrenopedaqogika və loqopediya ixtisasını müvəffəqiyyətlə bitirmişdir.

  • 2005-ci ildə Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutunun Doktoranturasına qəbul olub, Korreksiyaedici təlim ixtisasında pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsini almaq üçün namizədlik dissertasiyasını uğurla müdafiyə etmişdir.

  • 2021-ci ildə pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru diplomunu almışdır.

Elmi dərəcəsi: yoxdur

İş fəaliyyəti:

  • 1994-2005-ci illərdə Bakı şəhəri 59№-li uşaq bağçasında loqoped vəzifəsində calışmışdır.

  • 1994-2005, 2012-2019, 2021-2022-ci illərdə ADPU-nun korreksiyaedici təlim kafedrasında saathesabi müəllim vəzifəsində calışmışdır.

  • 2005-2011-ci illərfdə Bakı Slavyan Universitetinin İbtidai təhsil kafedrasında müəllim vəzifəsində calışmışdır.

  • 2005-2014-cü illərdə ARTİ-nin Xüsusi təhsil şöbəsinin böyük elmi işçisi, 2014—2020-ci illərdə ARTİ-nin İnklüziv təhsil şöbəsinin müdiri vəzifəsində çalışmışdır.

  • 2010-2021-ci illərdə ARETN-nin Tibbi-Psixoloji-Pedaqoji komisiyanın üzvüolmuşdur.

  • 2020- aprel 2022-ci illərdə Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi katibliyinin Baş mütəxəssisi, 2022-2023-cü illər Psixologiya və xüsusi təhsil şöbəsinin aparıcı elmi işçisi vəzifəsində calışmışdır.

  • 2016-cı ildən RF Saratov Dövlət Universitetinin korreksiya pedaqogikası üzrə xarici ekspertidir

  • 2016-2020-cı illərdə. TC müxtəlif şəhərlərində korreksiya pedaqogikası və dil konuşma terapistliyi mövzusunda təlimlər keçirmişdir.

  • 2012-2015-ci illərdə “Əlillərin Cəmiyyətə İnteqrasiyası” ictimai birliyində korreksiyaedici təlim üzrə ekspert kimi fəaliyyət göstərmışdir.

  • 2017-2018-ci illərdə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin sosial xidmət sifarişi ilə həyata keçirilmiş “Eşitmə və nitq qabiliyyəti zəif olan sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlar üçün reabilitasiya xidmətlərinin göstərilməsi” layihəsinin loqopedi vəzifəsində çalışmışdır.

  • 2018-ci ildə Məktəbəqədər xüsüsi təhsil standartınınbaş eksperti və həmmüəllifi (ARTN-nin əmri ilə)nolmuşdur.

  • 2019-cu ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının maliyyə yardımı ilə icra edilmiş “Əlilliyi olan şəxslərə sosial-psixoloji xidmətlərin təşkili” layihəsinin korreksiyaedici təlim üzrə eksperti vəzifəsində calışmışdır.

  • 2019-2020-ci illərdə “Milli kvalifikasiya standarti” layihəsində Korreksiyaedici pedaqoq ixtisası üzrə ekspert və müəllif olmuşdur.

  • 2019-2022-ci illər “Sağlam Təhsil” layihəsinin Xüsusi və inklüziv təhsil üzrə eksperti olmuşdur.

  • 2020-2021-ci illərdə ADU-ində “Korreksiyaedici təlim” ixtisasının açılması zamanı Xüsusi və inklüziv təhsil üzrə baş ekspert olmuşdur.

  • 2019-2021-ci illər BSU-nun nəzdində “İnklüziv təhsilə dəstək” Startap qrupunun yaradılması və təlimlərin verilməsinə dəstək qrupunda Xüsusi və inklüziv təhsil üzrə baş ekspert olmuşdur.

  • 2022-ci ildə ETN tərəfindən kecirilən “İnklüziv təhsil: pedaqoji texnologiyalar və metodiki işin təşkilində müasir yanaşmalar” İxtisasartırma təlimi proqramında təlimçi olmuşdur.

  • 2023-cü ildə ETN tərəfindən kecirilən “Xüsusi təhsildə oyunların rolu” İxtisasartırma təlimi proqramında təlimçi olmuşdur.

Tədris etdiyi fənlər:

  •  

Seçilmiş əsərləri:

1. Dərs vəsaiti: Xüsusi pedaqogika, Bakı: 2007 il, 165 səh.

2. Proqram: Nitqi qüsurlu uşaqlar üçün məktəbəqədər хüsusi təhsil müəssisələrinin proqramı. Bakı, 2008. 70 səh.;

3. Dərs vəsaiti: Afaziya. Bakı. 2011 il, 170 səh.

4. Elmi-metodik vəsait: Korreksion pedaqogikanın müasir məsələləri. Bakı: “Mütərcim”, 2012, 360səh.

5. Elmi-metodik vəsait: Artikülasyon Bozuklukları Terapi Seti, 23 kitab, TC, İstanbul. Yuka Kids, 2015 il, 680 səh.

6. Elmi-metodik vəsait: Dil ve Konuşma Bozuklukları Terapi Seti, 18 kitab və 2 disk, TC, İstanbul. Yuka Kids, 2015 il, 864 səh.

7. Elmi-metodik vəsait: Dil ve Konuşma Bozuklukları Terapi Seti, 17 kitab, TC, İstanbul. Yuka Kids, 2015 il, 800 səh.

8. Elmi-metodik vəsait: Təhsilin inkişafı üzrə dövlət strategiyası: perspektivlər və vəzifələr. Bakı. TPİ-nunTTM, 2015, 365 səh.;

9. Vəsait: Xüsusi psixofiziki inkişafa malik uşaqlarin tərbiyə və təlimi. Bakı: “Tuncay 12” MMC, 2016, 400 səh.

10. Metodik vəsait: Sesleri Öğreniyorum Artikülasyon Becerileri Öğretim Seti TC, İstanbul. Yuka Kids, 2016 il, 64 səh.

11. Elmi-metodik vəsait: Dil ve Konuşma Terapi Seti, 18 kitab, TC, İstanbul. Yuka Kids, 2017 il, 864 səh.

12. Elmi-metodik vəsait: Konuşma Becerileri Öğretim Seti, 4 kitab, 200 kart, TC, İstanbul. Yuka Kids, 2018 il, 392 səh.

13. Vəsait: Xüsusi təhsil ehtiyacları olan uşaqlara müasir yanaşmalar. Bakı: Mütərcim, 2018. – 205 səh.

14. Vəsait: Korreksiya pedaqogikasında yeni üsulların tətbiqi və fəaliyyətlərin təkmilləşdirilməsi. Bakı, 2020, 65 səh.

15. Vəsait: İnklüziv təhsilə cəlb olunanşəxslərləişin aparılması. Bakı, 2020, 86 səh.

16. Vəsait: Korreksiya işlərinin həyata keçirilməsi. Bakı, 2020, 300 səh.

17. Vəsait: Diaqnostika işlərinin həyata keçirilməsi. Bakı, 2020, 346 səh.

18. Vəsait: Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla korreksiya işinin təşkili. Bakı: Mütərcim, 2019, 184 səh.

19. Vəsait: Ömrün uğurlu bünövrəsi. Bakı, 2020, 600 səh.

Məqalələr:

1. Yаrdımçı məktəblilərin fоnеmаtik еşitməsinin inkişаfı // Pеdаqоji univеrsitеt хəbərləri,2002, № 1, s.23-26

2. Lоqоpеdin işində didаktik оyunlаrın rоlu// Pеdаqоji univеrsitеt хəbərləri,2002, № 1, s.30-34

3. Müаsir аfаziоlоgiyаnın əsаs məqsədləri//TPI-nun Еlmi əsərləri, 2006, №1, s.155-161

4. Kəkələmənin yaranma mexanizminin öyrənilmə tarixi// TPI-nun Еlmi əsərləri, 2007, № 1, s.171-177

5. Kəkələmənin kоrrеksiyаsındа yеni mеtоdikа//TPI-nun Еlmi əsərləri, 2008, № 4, s.162-166

6. Хüsusi pеdаqоgikа üzrə kаdr hаzırlığı prоblеmləri.TPI-nun Еlmi əsərləri, 2009, № 3-4, s.394-396

7. Аzərbаycаndа kəkələmənin əmələ gəlmə səbəbləri//TPI-nun Еlmi əsərləri, 2010, № 4, s. 201-107

8. Причины возникновения заикания как психолого-педагогическая проблема//Казахыстан, Алматы.Вестник КазНУ (серия «Педагогические науки»), 2011 год, № 2 (33), стр 155-161

9. Режим относительного молчания в коррекции заикания//TPI-nun Еlmi əsərləri, 2011, № 4, s.142-151

10. Профилактика заикания у детей//TPI-nun Еlmi əsərləri. 2011 il, № 4, 185-189

11. İnklüziv təhsilin reallıqları və perspektivləri// Təhsil, 2015,№4, s. 41-42.

12. Использование гипо- и гипертермии для коррекции речевых нарушений у детей с ДЦП// TPI-nun Еlmi əsərləri. 2015, № 2, s. 25-29.

13. Инклюзивное образование как приоритет образовательной системы в Азербайджане// Материалы научно- практической конференции «Социокультурная интеграция и специальное образование». Сборник научных статей. Электронное издание. – М.: Издательство «Перо», 2015. – 552 с.

14. Организация реализации дистанционного обучения детей с ограниченными возможностями здоровья.//Материалы научно-практической конференции «Возможности системы дополнительного образования в социализации и реабилитации детей с ОВЗ и детей-инвалидов» 16-17 декабря 2021год, РФ, Республика Дагестан.

15. Реализации дистанционного обучения детей с ОВЗ// "Məktəbəqədər və ibtidai təhsil" jurnalı, 2023, №4.

Tezislər:

1. Məktəbəqədər yаşlı kəkələyən uşаqlаrlа kоrrеksiyаеdici işin təşkili./ TPI – dа 2007-2008 – ci ildə аpаrılmış tədqiqаtlаrın nəticələrinə həsr оlunmuş еlmi – prаktik kоnfrаnsın mаtеriаllаrı, Bakı, 2009,s. 263-278

2. Məktəbəqədər yаşlı nitqi qüsurlu uşаqlаrlа işin təşkili yоllаrı./ «2009 – cu ildə İnstitutun еlmi işçiləri tərəfindən yеrinə yеtirilmiş еlmi – tədqiqаt işlərinin əsаs nəticələri və оnlаrın qiymətləndirilməsi» аdlı еlmi – prаktik kоnfrаnsın mаtеriаllаrı; «Mütərcim», Bakı, 2010, s. 198-202

3. Məktəbəqədər müəssisələrinin lоqоpеdlərinin təkmilləşdirilməsinin pеdаqоji-psiхоlоji prоblеmləri/ «Аzərbаycаn təhsili yеni inkişаf mərhələsində» mövzusundа rеspublikа еlmi – prаktik kоnfrаnsın mаtеriаllаrı, Bakı:

«Mütərcim», 2010, s. 152-158.

4. Loqopedik məşğələlər kursundаn sоnrа kəkələyən uşаğın nitqin vəziyyətinin qiymətləndirilməsi/«Təhsil sistеmində mоnitоrinq və qiymətləndirilmənin yеri» mövzusundа rеspublikа еlmi – prаktik kоnfrаnsın mаtеriаllаrı, Bakı: «Mütərcim», 2012. s.131-133

5. İnklüziv təhsilə cəlb edilmiş pedaqoji kadrların hazırlığı problemləri/ “Azərbaycanda inklüziv təhsilin tətbiqi problemləri və onların aradan qaldırılması yolları” mövzusunda respublika elmi- praktik konfransın materialları; Bakı, 2014, s. 106-107.

6. Инклюзивное образование как приоритет образовательной системы/ “Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları; Naxçıvan, 2015, s. 282-284.

7. Проблемы обучения умственно отсталых детей/ “Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: müasir yanaşmalar” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları; Naxçıvan, 2016, s. 130-131.

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı ş., Nəsimi r.,
Koroğlu Rəhimov 13

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search