Ad, soyad, atasının adı:
- Solmaz Həsənli Qüdrət qızı
Təvəllüd:
- 02.07.1972
Əlaqə:
- İş telefonu : 012-465-75-87
- Mail : Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- 1979-1989 Naxçıvan şəhəri, 4 saylı orta məktəb (orta təhsil)
- 1992-1997 Ankara, Qazi univarsiteti, eğitim fakültəsi (bakalavr)
- 1997-1999 Naxçıvan Dövlət Universiteti, pedaqoji fakültə (magistratura)
- 2001-2005 Naxçıvan Dövlət Universiteti, pedaqoji fakültə (pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru)
- 2009-cü ildən Naxçıvan Dövlət Universitetinin Ümumi psixologiya ixtisasının elmlər doktoru proqramı üzrə doktorantı
Elmi dərəcəsi:
- Dosent
İş fəaliyyəti:
- Naxçıvan Universiteti təcrübə işləri üzrə metodist, 1998-2001
- Naxçıvan Universiteti Pedaqogika və psixologiya kafedrası, müəllim, 2001-2007
- Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Pedaqogika və psixologiya kafedrası, müəllim, 2005-2014
- Naxçıvan Universiteti,Pedaqogika və psixologiya kafedrasının müdiri, 2007-2014
- Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Elmi şurasinin katibi 2005-2010
- Naxçıvan Universiteti Pedaqogika və psixologiya kafedrası, dosent, 2013-2014
- Bakı Qızlar Universiteti Psixologiya kafedrası, dosent, 2014/sentyabr-2014/noyabr
- Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutu, Psixologiya və yaş fiziologiyası şöbəsində aparıcı elmi işçi, 2014-2016
- Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutu, Psixologiya və yaş fiziologiyası şöbəsinin müdiri, 2016-2017
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Ümumi psixologiya kafedrasının dosenti, 2017-dən bəri
Tədris etdiyi fənlər:
- Ümumi psixologiya
- İdarəetmə və menecment psixologiyası
- Eksperimental psixologiya
- Test nəzəriyyəsi
- Təhsildə sosial-psixoloji xidmətin müasir problemləri
- İstedadlı uşaqlara psixoloji rəhbərlik konsepsiyası
Kitablar:
- Bəylərov E. Çələbiyev N. Cəfərova L. Həsənli S.Q. Quliyeva N. Hacıyev E. Qafarlı Ə. Qasımova G. Əlizadə B. “Məktəb psixoloqunun stolüstü kitabı” Metodik vəsait. Jeko print nəşriyyatı, Bakı, 2022. 368s.
- “Məktəblərdə peşəseçiminə psixoloji rəhbərlik”. Metodik vəsait. Bakı, 2014. 100s.
- “Psixologiya” Dərs vəsaiti. Elm və təhsil nəşriyyatı. Bakı, 2013. 285s.
- “Psixologiyadan mühazirə konspektləri”. Naxçıvan 2011. 168s.
- “Ailə tərbiyəsində etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları” (monoqrafiya). İdeya nəşriyyatı, Naxçıvan, 2011. 216s.
Məqalələr:
- Mobbinqin inkişaf mərhələlərinin sosial-psixoloji təhlili. Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. Cild 13, №3 2022 (51). s. 227-231
- “Tənhalığın simptomları və meydana gəlməsinə təsir göstərən faktorlar”. Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Cild 87 , Sayı: 5, 2020. 138-142.
- “Müasir dövrdə tənhalıq sosial-psixoloji problem kimi”. Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Cild 86 , Sayı: 3, 2019. 137-142.
- “Natamam ailələrdə uşaqların sosiallaşması və ortaya çıxan psixoloji problemlərin aradan qaldırılması yolları”. Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Cild 85, Sayı: 7, 2018. 196-200.
- “Uşaqlıq dövrünün psixo-fizioloji xüsusiyyətlərinin sosiallaşmaya təsiri”. Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Cild 84, Sayı: 6, 2017. 202-206.
- “Yeniyetmələrdə fobiyalar və onların aradan qaldırılmasında məktəb psixoloqunun rolu”. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. Ümumtəhsil məktəblərində psixoloji xidmətin aktual problemləri. Bakı: 2016. s. 155-235.
- “Uşaqlarda sosial fobiya, onun yaranma səbəbləri və simptomları”. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu.Elmi əsərlər 56, sayı 1, 2015. s. 82-86.
- “Sosiallaşmanın psixoloji məsələləri”. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərlər. İctimai elmlər seriyası. Sayı 2 (58). 2014. s. 90-94.
- “Uşaqların sosiallaşmasına ailə tiplərinin psixoloji təsiri”. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərlər. Humanitar elmlər seriyası. Sayı 2 (46). 2012. s. 200-202.
- “Müasir şəraitdə uşaq cinayətkarlığının sosial-psixoloji və pedaqoji məsələləri”. Bakı Dövlət Universiteti. Dil və ədəbiyyat. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal. Bakı. 2010. s. 251-253.
- “Uşaqların sosiallaşmasının bəzi psixoloji xüsusiyyətləri”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər. Sayı 4. 2009. s. 16-20.
- “Məktəblərdə psixoloji xidmətin təməl prinsipləri”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər. Sayı 4. Naxçıvan, 2008. s. 34-37.
- “Etnopedaqoji materiallar mövzulu kitab və jurnalların uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasına təsiri”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər. Sayı 2. Naxçıvan, 2008. s. 8-11.
- “Pedaqoji prosesdə psixoloji xidmətlər”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər. Sayı 4. Naxçıvan, 2007. s. 13-18.
- “Sinifdə səmərəli müəllim-şagird ünsiyyətinin qurulması”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər. Sayı 3. Naxçıvan, 2007. s. 24-27.
- “Milli pedaqogikanın milli şüura sahib şəxsiyyətlər formalaşdırılmasında rolu və imkanları”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər. Sayı 1. Naxçıvan, 2007. s. 9-12.
- “Ailədə uşaqların psixoloji inkişafında etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları”. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Xəbərlər Sayı 2 (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) Bakı, 2005. s. 601-605.
- “Ailə tərbiyəsində rəğbətləndirmənin tətbiqi zamanı etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları”. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Xəbərlər Sayı 3 (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) Bakı, 2005. s. 66-69.
- “Ailədə uşaqların əxlaqi şüurunun formalaşmasında etnopedaqoji materiallardan istifadə”. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Pedaqoji tədqiqatlar. (elmi məqalələr məcmuəsi). Bakı, 2004. s.186-194.
- “Ailə tərbiyəsinin səmərəli təşkilində adət-ənənələrin rolu”. “Azərbaycan məktəbi” jurnalı. Sayı 6. Bakı 2000. s.31-36.
Tezislər:
- “Şəxsiyyətin uğurlu sosiallaşmasına sosial rolların təsiri”. Psixologiya zirvəsi: problemlər, perspektivlər və yeni yanaşmalar. Beynəlxaq elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, 2020. 73-76.
- “Azerbaycan Ortaokullarinda Ergenler Arasinda Sosyal Fobinin Yayilma Sıklığı Ve Cinse Göre Dağilimi” 20. Uluslararsı Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi /25-27 Ekim, 2018/ Canik/Samsun, 545-553.
- “Sosiallaşmada cinsi fərqlərin rolu”. “Əbdül Əlizadə: Ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə” respublika elmi konfransının materialları. Bakı, 6 dekabr 2017. 54-57.
- “Müasir kontekstdə sosiallaşmanın aktual psixoloji problemləri”. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: Müasir yanaşmalar Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan 2016, 25 noyabr. s. 126-127.
- “Sosial fobiyanın formalaşmasında bioloji faktorların rolu”. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XX Respublika elmi konfransının materialları. Bakı: 2016, II cild. s. 423-425.
- “Sosial fobiyalı uşaqların davranış xüsusiyyətləri”. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: Müasir yanaşmalar Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan 2015, 5-6 iyun. s. 270-272.
- “Bağımsızlıktan önce ve bağımsızlıktan sonra Azerbaycan eğitim sisteminde eğitim politikalarının ideolojik temellerinin karşılaştırılması”. 27. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı. Bildiri özetleri. Türkiyə, Kocaeli universiteti. 4-6 sentyabr, 2014. s. 360-361.
- “Social solitude in young students, its reasons and ways of elimination”. Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və Yenidənhazırlanma İnstitututunun 75 illik yubileyinə həsr olunmuş “İnnovasiya, təhsilin keyfiyyəti və inkişaf” III Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, 2014. s. 105-106.
- “Hovard Gardnerin çoxlu zəka nəzəriyyəsinin təlim prosesində rolu”. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları (03may 2014). s. 79-82.
- “Ali məktəblərdə psixologiya fənninin tədrisində İKT-dən istifadə imkanları”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Naxçıvan Muxtar Respiblikasının 90 illik yubileyi ilə əlaqədar “Təhsil kurrikulumları: nəzəri problemlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları (15 aprel 2014). s. 63-66.
- “Peşə seçimində gənclərin fərdi xüsusiyyətləri ilə peşələrin tələb etdiyi xüsusiyyətlər arasında bağlılıq”. Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan, 27-28 iyun 2011. s. 242-243.
- “Məktəbin sosiallaşdırma funksiyası”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik kofransın materialları. 07 may, 2009. s. 16-19.
- “İbtidai siniflərdə problemli vəziyyət metodundan istifadənin təşkili”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. (may 2007). s. 24-27.
- “Ailədə uşaqların əxlaq tərbiyəsində etnopedaqoji materialların rolu və əhəmiyyəti”. Naxçıvan Özəl Universiteti “Müasir dövrdə milli tərbiyə sisteminin aktual problemləri” adlı elmi konfransın materialları. Bakı, 2001. s.53-55
- “Ailədə uşaqların milli dəyərlərə sahib şəxsiyyətlər kimi formalaşması baxımından etnopedaqoji materialların rolu”. Naxçıvan Özəl Universiteti II Beynəlxalq elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, 2000. s. 53-54.
- “Ailə tərbiyəsinin səmərəli təşkilində etnopedaqoji materiallardan istifadənin imkan və yolları”. Naxçıvan Özəl Universiteti. “Keçmişimiz-gələcəyimizdir”. (etnoqrafik problemlərə dair elmi-nəzəri konfransn tezisləri). Bakı, 2000. 47-49.
Fənn proqramları:
- “İdarəetmə və menecment psixologiyası” fənn proqramı. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Metodiki Şurasının 23 dekabr 2020-ci il tarixli iclasının qərarına əsasə çap edilir (protokol №2). Bakı. 2021. 16 səhifə.
- “Ümumi psixologiya” fənn proqramı. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 29.05.2014-cü il tarixli, 655 sayılı əmri ilə çapa məsləhət görülmüşdür. 16 səhifə
- “Ali məktəb psixologiyası” fənn proqramı. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 29.05.2014-cü il tarixli, 655 sayılı əmri ilə çapa məsləhət görülmüşdür. 12 səhifə.
- “Ali məktəb pedaqogikası” fənn proqramı. Naxçıvan Özəl Universiteti Elmi şurasının 22 fevral 2011-ci il tarixli iclas qərarı ilə təsdiq edilmişdir. (Protokol No 06 ) 16 səhifə.