Previous Next

Yeganə Baxış qızı Əskərova

Ad, soyad, atasının adı: 

  • Yeganə Əskərova Baxış qızı

Təvəllüd:

  • 22.09.1974

Əlaqə:

  • İş telefonu: 012-465-75-87
  • Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsil: Ali 

  • Tusi adına Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Riyaziyyat-bakalavr
  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Riyaziyyat-magistratura
  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası-bakalavr

Elmi dərəcəsi:

  • Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru

İş fəaliyyəti:

  • 1994-cü ildə 2007-ci ildən Ümumi psixologiya kafedrasının baş müəllimidir 

  • 1994-cü il noyabr ayından 2007-cü il sentyabrın 15-dək Riyaziyyat fakültəsinin Riyaziyyat və onun tədrisi metodikası kafedrasında böyük laborant

  • 2007-cü il sentyabrın 15-dən ADPU-nun Məktəbəqədər təhsil fakültəsinin “ Ümumi psixologiya” kafedrasının baş müəllimi 

Tədris etdiyi fənlər:

Seçilmiş əsərləri: 

  • Yeniyetməlik dövründə şagirdlərin müstəqilliyinin təmin olunmasının psixoloji amilləri. Bakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Bakı, №2 – 2011. Səh 149-152
  • Güləşçinin ümumi psixoloji hazırlığı haqqında. Bakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Bakı, №3 – 2011. Səh. 258-261
  • Yeniyetməlik dövründə şagirdlərin müstəqilliyə cəhd meylləri. Naxçıvan Dövlət Universiteti. “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda beynəlxalq konfransın materialları. Naxşıvan-2011 Səh 211-213
  • Şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşmasında müəllimin və valideynin rolu. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, №2- 2012. Səh 342-344
  • Ə.Ə.Əlizadənin psixopedqoji ideyalarının Azərbaycan təhsil konsepsiyasının formalaşmasına təsiri. Psixologiya jurnalı. Bakı, №4 – 2012. Səh 126-141
  • Ə.Ə.Əlizadə yaradıcılığında etnik psixologiya məsələləri. Bakı Dövlət Universiteti. Psixologiya jurnalı. Bakı, №1 – 2013. Səh 152-163
  • Azərbaycanda elmi psixologiyanın inkişaf mərhələləri. Azərbaycan Respublikasi Təhsil Nazirliyi Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XVII Respublika Elmi Konfransının materialları. Bakı – 2013. Səh 154-155
  • Müstəqillik illərində Azərbaycanda psixologiyanın inkişafı. Azərbaycan Respublikasi Təhsil Nazirliyi
  • Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XVIII Respublika Elmi Konfransının materialları. Bakı – 2013 Səh 344-345
  • Görkəmli Azərbaycan psixoloqu professor Əbdül Əlizadənin yaradıcılıq yolu. Azərbaycan məktəbi. Bakı, №1 - 2013 Səh 99-105
  • Ə.Ə.Əlizadə yaradıcılığında istedadlı uşaqlar problemi . Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Slavyan Universiteti. Ali məktəblər arası elmi məqalələr məcmusu. Bakı, №3- 2013. Səh 215-225
  • Xarici ölkə psixoloqlarının ideya və nəzəriyyələrinin Əbdül Əlizadə yaradıcılığında rolu. Psixologiya jurnalı. Bakı, №3 – 2013. Səh 114-125
  • Pofessor Əbdül Əlizadə yaradıcılığında cinsi fərqlər və cinsi tərbiyə məsələləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, №4- 2013 . Səh 210-217
  • Professor Əbdül Əlizadə yaradıcılığında ailədaxili ünsiyyət məsələləri. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 91 illiyinə həsr olunmuş ümumi psixologiya və ümumi pedaqogika kafedralarının “Təhsilin aktual psixoloji-pedaqoji problemləri” mövzusunda elmi konfransının materialları. Bakı- 2014. Səh 83-90
  • Professor Əbdül Əlizadənin şəxsiyyəti ilə yaradıcı fəaliyyətinin qarşılıqlı əlaqəsi . Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №1- 2014. Səh 146-151
  • Azərbaycanda psixoloji fikir və elmi psixologiyanın yaranması və inkişafı. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, №1- 2014. Səh 373-379
  • Гендерная проблема в творчестве профессора Абдул Али оглу Ализаде. Молодой учёный. Ежемесячный научный журнал. Казань, №2-2014. Стр. 673-677
  • Социально-педагогический аспект проблемы одарённых детей в творчестве азербайджанских психологов. Совершенствование общего и профессионального образования инвалидов в процессе их реабилитации. Материалы международной научно-практической конференции. 17 апреля 2014. Санкт-Петербург. Стр. 264-267
  • Роль проф. А.А.Ализаде в изучении психологии в Азербайджане. Вектор науки Тольяттинского ГосударственногоУниверситета. Серия: Педагогика,психология. Тольятти, №4 (19), 2014. Стр.14-17
  • İstedadlı uşaqların təlim-tərbiyəsində psixoloji xüsusiyyətlərin nəzərə alınması. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi .Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Naxçıvan Dövlət Universiteti Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan şəhəri,16-17 dekabr 2014-cü il. Səh 183-184
  • Azərbaycanda təlim psixologiyası və təhsil konsepsiyasının formalaş­ma­sın­da prof. Ə.Ə.Əlizadə yaradıcılığının rolu. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, №2, 2015. Səh 388-392
  • Влияние идей зарубежных психологов на творчество А.А.Ализаде. Влияние идей зарубежных психологов на творчество А.А.Ализаде. Азимут научных исследований: педагогика и психология. Тольятти, Том 5 №3 (16), 2016 . Стр.229-231
  • Fərdiyyət və şəxsiyyətin psixologiyası. Psixologiya ka­fed­rası üz­rə proq­ram­lar (ali təh­si­lin ba­­ka­lavriat sə­viyyəsi üçün) Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Bakı Qızlar Universiteti. Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Şurasının 17 mart 2016-cı il tarixli qərarı ilə təsdiq edilmişdir. Bakı-2016. Səh. 81-84
  • Pedaqoji psixologiya. Psixologiya ka­fed­rası üzrə proq­­ram­lar (ali təh­silin ba­ka­lavriat səviyyəsi üçün) Psixologiya ka­fed­rası üzrə proq­­ram­lar (ali təh­silin ba­ka­lavriat səviyyəsi üçün). Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi .Bakı Qızlar Universiteti. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 24.05.2016-cı il tarixli 334 saylı əmri ilə təsdiq edilmişdir. Bakı-2016 Səh.70-76
  • Professor Ə.Əlizadənin yaradıcılığında dərslik və dərs vəsaitləri problemi. “’Əbdül Əlizadə:Ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə”.Respublika Elmi-Praktik konfransının materialları. Bakı, 6 dekabr 2017. Səh.77-80
  • Özünüreallaşdırma və özünüaktuallaşdırma şəxsiyyətin formalaşmasına təsir göstərən sosial-psixoloji faktorlar kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri.  Bakı, №3(35)- 2018. Səh.226-230
  • Şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşmasına ailə və məktəbin təsiri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu.Elmi əsərlər. Bakı, №1- 2019. Səh.34-37
  • Məktəblilərin şəxsiyyət kimi inkişafında ailə və məktəbin psixoloji təsiri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, №2- 2019. Səh94-97
  • Psixoterapiya və psixokorreksiya. Psixologiya ka­fed­rası üz­rə proq­ram­lar (ali təh­si­lin ba­­ka­lavriat sə­viyyəsi üçün) Psixologiya ka­fed­rası üz­rə proq­ram­lar (ali təh­si­lin ba­­ka­lavriat sə­viyyəsi üçün). Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universiteti. Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Şurasının 19 oktyabr 2019-cı il tarixli qərarı ilə təsdiq edilmişdir. Bakı-2020. Səh.173-178
  • Şəxsiyyət və onun sosial-psixoloji strukturu. Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutu. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Müasir Azərbaycan psixoloqlar ictimai birliyi. Psixologiya zirvəsi:problemlər, perspektivlər və yeni yanaşmalar. Beynəlxalq elmi-praktik konfransın materialları Bakı-2020. Səh.82-84
  • İbtidai təhsildə şgirdlərə psixoloji xidmətin təşkilinin bəzi xüsusiyyətləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №1 (41)- 2020. Səh.355-359
  • Pedaqoji ustaliq və pedaqoji fəaliyyətin əsas elementləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №3 (43)- 2020. Səh.225-229
  • Некоторые особенности теории развития личности. Международный центр научного сотрудничества «Наука и просвещение». Педагогика и современное образование: традиции, опыт и инновации сборник статей XI Международной научно-практической конференции, состоявшейся 5 июня 2020г. В г. Пенза. Стр 235-238
  • Volitional qualities and their influence on the formation of adolescent personality. Международный научно-исследователъский журнал.Евразийский союз ученых (ЕСУ). №11(80)/2020. Стр 46-49
  • “Kiçik qrup” anlayışı və onun psixoloji strukturu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №3 (47)- 2021 Səh.268-273
  • Erkən gənclik dövründə şəxsiyyətin inkişafına virtual ünsiyyətin təsiri. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji–psixoloji elmlər seriyası Bakı, №2, 2021. Səh.188-195
  • Ailə və nigah sosial-psixoloji problem kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Bakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi) Bakı, №4, 2021. Səh.207-211
  • Eksterimal şəraitdə psixoloji xidmət. Ali təh­si­lin ba­­ka­lavriat sə­viyyəsi üçün proqram. İxtisasın adı: Təhsildə sosial-psixolji xidmət. İxtisasın şifri:050118 Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitet Bakı 2022 Səh.1-30 Həmmüəllif Professor Hüseynov Elmar Afiz oğlu
  • Boşanma nigahda uyğunsuzluğun nəticəsi kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. Bakı, №2 (50)- 2022 Səh.379-383
  • Yeniyetmə şəxsiyyətinin sosial –psixoloji təhlili. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Humanitar, ictimai və pedaqoji–psixoloji elmlər seriyası Bakı, №, 2022 Səh.167-175
  • Münaqişə anlayışı və onun sosial- psixoloji təhlili. The XXVI International Scientific Symposium ŞUŞA: Triumph of viktory.The 29-th of May 2002 Eskişehir Turkey Səh.116-119
  • Müasir psixologiyada xarakter tipologiyası konsepsiyası.The XXVI International Scientife Symposium “Yol ver Türkün bayrağına” The 25 th of June 2022. Stockolm/Sweden Səh.165-168
  • Ailədaxili münaqişələr və onun pedaqoji psixoloji ədəbiyyatda qoyuluşu Azərbaycan Respublikasının Təhsil. Cild 89, №5 İnstitutu. Elmi əsərlər Bakı-2022  Səh-73-78
  • Azərbaycanda psixoloji fikir və elmi psixologiyanın yaranması, inkişaf mərhələləri Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutu “Əbdül Əlizadə :Azərbaycan psixologiyasının tarixi və inkişaf perspektivləri”.Respublika elmi konfransının materialları (tezis və məqalələr). Bakı-2023 Səh-26-37
  • Boşanma nigahda uyğunsuzluğun nəticəsi kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. №2 (50) Bakı- 2022 Səh 379-383
  • Yeniyetmə şəxsiyyətinin sosial –psixoloji təhlili Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Humanitar, ictimai və pedaqoji–psixoloji elmlər seriyası №2 Bakı,2022 Səh.167-175
  • Münaqişə anlayışı və onun sosial- psixoloji təhlili, teziz The XXVI International Scientific Symposium ŞUŞA: Triumph of viktory The 29-th of May 2022 Eskişehir Turkey Səh.116-119
  • Müasir psixologiyada xarakter tipologiyası konsepsiyası teziz The XXVI International Scientife Symposium “Yol ver Türkün bayrağına”. Stockolm/Sweden 2022 The 25 th of June Səh.165-168
  • Milli hisslərin formalaşmasında adət-ənənlərin rolu Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti “Vətən müharibəsi kontekstində gənclərin vətənpərvərlik tərbiyəsinin aktual problemləri” Respublika elmi konfransının materialları Bakı-2022, Səh 236-239
  • Azərbaycanda psixoloji fikir və elmi psixologiyanın yaranması, inkişaf mərhələləri. Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutu “Əbdül Əlizadə :Azərbaycan psixologiyasının tarixi və inkişaf perspektivləri”.Respublika elmi konfransının materialları(tezis və məqalələr). Bakı-2023 Səh-26-37
  • İntellekt anlayışı və onun psixoloji mahiyyəti Elm və Təhsil Nazirliyi ,Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu Bakı-2023 Səh-71-76

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı ş., Nəsimi r.,
Koroğlu Rəhimov 13

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search