Ad, soyad, atasının adı:
- Günel Allahverdiyeva Ədalət qızı
Təvəllüd:
- 21.08.1990
Əlaqə:
- İş telefonu : 012-465-75-90
- Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- Bakalavr: Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu (2008-2012) - Pedaqogika və psixologiya (bakalavr)
- Magistr: Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Unversiteti (2013-2015) - Ümumi pixologiya(magistr)
Elmi dərəcəsi: yoxdur
İş fəaliyyəti:
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Xüsusi təhsil kafedrası
Tədris etdiyi fənlər:
- Defektologiya və loqopediyanın əsasları
- İnklüziv təhsil
- Məhdud imkanlı uşaqların psixologiyası
- Korreksiya pedaqogikası
- Xüsusi psixologiya
- Davranış pozulmaları və hiperaktivlik sindromunun diaqnostikası və korreksiyası
- İmkanları məhdud uşaqların fiziki tərbiyəsinin əsasları
Seçilmiş əsərləri:
1.Qloballaşma şəraitində toleranlıq və onun təzahür xüsusiyyətləri. "Psixologiya" jurnalı. № 2. BDU-nun mətbəəsi. Bakı, 2014.
2. Etnoslararası ünsiyyət mədəniyyəti və onun təzahür xüsusiyyətləri. "Psixologiya" jurnalı. №1.BDU-nun mətbəəsi. Bakı,2014.
3. Dini identiklik və dini tolerantlıq. "Ümummilli Lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 92-ci il dönümünə həsr olunmuş. “Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların cəmiyyətə inteqrasiyası və sosial adaptasiyası” adlı Respublika elmi konfransının materialları". ADPU-nun mətbəəsi.Bakı, 2015.
4. Şəxsiyyətin etnik tolerantlığının tədqiqi. Magistrların ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 92-ci ildönümünə həsr olunmuş VIII elmi konfransının materialları. ADPU-nun mətbəəsi. Bakı, 2015.
5. Azərbaycanda tolerantlığın psixoloji təhlili. "Təhsilin aktual psixoloji-pedaqoji problemləri". ADPU-nun mətbəəsi. Bakı, 2014.
6.Görmə qüsurlu uşaqlar və onların təsnifatı. "Elmi iş" jurnalı № 9/48, Bakı,2019.
7. Görmə imkanları məhdud uşaqlar və onların pedaqoji- psixoloji xüsusiyyətləri. "Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri". № 24, Bakı, 2019.
8. Görmə qüsurlu uşaqların psixi inkişaf xüsusiyyətləri. "Elmi əsərlər".Cild 86, №5, Bakı, 2019.
9. Daun sindromlu uşaqlar və onların pedaqoji- psixoloji xüsusiyyətləri."Elmi iş" jurnalı. № 02/51. Bakı,2020.
10. Общие характеристики детей с синдромом дефицита внимания и гиперактивности. Научный журнал «Интер-наука». № 28 (110). Moskva, aвгуст 2020 г.
11. Görmə pozulması olan uşaqların xüsusi məktəb şəraitində təlim-tərbiyə prosesinin spesifikliyi. "Elmi əsərlər". Cild 87, №5. Bakı, 2020.
12. Eşitmə pozulması olan uşaqların təsnifatı və onların təlim-tərbiyə prosesinin səciyyəviliyi. “Elmi əsərlər". Cild 88, №4. Bakı, 2021.
13. "Psixi inkiaşafın ləngiməsi olan uşaqların diaqnostikası və korreksiyası". Bakı, ADPU - 2020.Proqram.
14. “Xüsusi psixologiya”. Bakı, ADPU-2021. Proqram.
15. “Xüsusi məktəblərdə şagirdlərin oxu və yazı pozulmalarının korreksiyası və profilaktikası”. Bakı, ADPU-2021.Proqram.