Previous Next

Sülhanə Siyaxbər qızı Bəşirova

Ad, soyad, atasının adı: 

  • Sülhanə Bəşirova Siyaxbər qızı 

Təvəllüd:

  • 03.11.1990 

Əlaqə:

  • İş telefonu : 012-465-75-90
  • Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsil: Ali

  • Bakalavr: Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu (2009-2013) -  İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası 
  • Magistratura: Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Unversiteti (2013-2015) - Korreksiyaedici təlimin metodikası və metodologiyası   

Elmi dərəcəsi: yoxdur

İş fəaliyyəti:

  • 2013-2014-cü illərdə Oğuz rayon Uşaq Yaradıcılıq Mərkəzində dərnək rəhbəri;
  • 2014-2018-ci illərdə Bakı şəhəri Sabunçu rayonu 305nömrəli tam orta məktəbdə İbtidai sinif  müəllimi;       
  • 2016-2017-ci tədris ilində ADPU-nun Korreksiyaedici təlim(indiki Xüsusi təhsil) kafedrasında saathesabı qaydada müəllim;
  • 2018-ci ildən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Xüsusi təhsil kafedrasında tam ştatda müəllim.

Tədris etdiyi fənlər: 

  • Defektologiya və loqopediyanın əsasları
  • İnklüziv təhsil
  • Məhdud imkanlı uşaqların psixologiyası
  • Korreksiya pedaqogikası
  • Asperger sindromunun pedaqoji- psixoloji xüsusiyyətləri
  • Əqli gerilik və onun psixokorreksiyası
  • Eşitmə və nitq orqanlarının anatomiyası, fiziologiyası və patofiziologiyası
  • İmkanları məhdud uşaqların fiziki tərbiyəsinin əsasları
  • Xüsusi müəssisələrdə təlim tərbiyənin psixoloji problemləri
  • Xüsusi psixologiya
  • Davranış pozulmaları və hiperaktivlik sindromunun diaqnostikası və korreksiyası
  • Xüsusi pedaqogika
  • İntellektual pozulmaları olan uşaqların erkən diaqnostikası, profilaktikası və reabilitasiyası.
  • Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların pedaqoji diaqnostikasının əsas kriteriyaları 

Seçilmiş əsərləri:

1. “Autizm və hiperaktivlik”-Ümummilli lider H.Ə.Əliyevin anadan olmasının 92-ci ildönümünə  həsr olunmuş “XQEU-ların cəmiyyətə inteqrasiyası və adaptasiyası” adlı Respublika elmi konfransının materialları”.Bakı – 2015

2. “Eşitmə qüsurlu uşaqlarda mənlik şüurunun formalaşdırılması” -Bədən Tərbiyəsi və İdman akademiyasının Elmi xəbərləri I Bakı-2016.

3. “Kar və zəif eşidən uşaqlarda texniki təfəkkürün inkişafı” -Tələbə və magistrların elmi konfransının materialları.Gəncə -2016.

4. “Eşitmə patologiyalı uşaqlarda koxlear implantasiyadan sonra ünsiyyət və nitq”- Azərbaycan xalqının Ümummilli Lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Məktəbəqədər təlim və tərbiyə”,”Təhsildə sosial-psixoloji xidmət” və “Korreksiyaedici təlim”ixtisasları üzrə magistrantların elmi konfransının Materialları. Bakı -2016

5. “Eşitmə pozulmaları olan uşaqlarda əyani-əməli təfəkkürün xüsusiyyətləri” -Ümummilli lider H.Ə.Əliyevin anadan olmasının 93 illiyinə həsr olunmuş Ümumi Pedaqogika və Ümumi Psixologiya kafedralarının “ Pedaqogika və Psixologiyanın müasir problemləri”mövzusunda elmi-praktik konfransının materialları.Bakı-2016

6. “Autizmin digər patologiyalardan fərqləndirilməsi,şizofreniya,əqli gerilik və hiperaktivliklə differensasiyası”-Musiqi elmi,mədəniyyəti və təhsilinin aktual problemləri, 2018 № 2 (4)

7. “Диагностика и методы развития технического  мышления   детей  с патологией слуха”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения.Сборник материалов II международной научно-практической конференции 27 февраля 2019 года г. Дербент, Республика Дагестан

8. “Роль речи в психическом развитии глухих и слабослышащих детей”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения, Сборник материалов III международной  научно- практической  конференции 27 февраля 2020 года г. Дербент, Республика Дагестан , Москва 2020

9. “Uşaqlarda dayaq-hərəkət aparati pozulmalarının  xüsusiyyətləri, Uşaq serebral iflici – USİ”  -Məktəbəqədər və ibtidai  təhsil jurnalı.№3.Bakı-2020

10. “Методы обучения, используемые в инклюзивном образовании. Важность рефлексивной деятельности в применении инклюзивного образования. Способы рефлексии и саморефлексии учителя”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения, Сборник материалов IV международной  научно- практической  конференции 27 февраля 2021 года г. Дербент, Республика Дагестан.

11. “Sensor pozulmalari olan uşaqlarin pedaqoji-psixoloji reabilitasiyasi”.Bakı, ADPU - 2020.Proqram.

12.  “Riyaziyyat və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikasi”. Bakı, ADPU - 2020.Proqram.

13. “Həyat bilgisi və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikasi”. Bakı, ADPU-2021. Proqram.

         

 

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı ş., Nəsimi r.,
Koroğlu Rəhimov 13

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search