Ad, soyad, atasının adı:
- Sülhanə Bəşirova Siyaxbər qızı
Təvəllüd:
- 03.11.1990
Əlaqə:
- İş telefonu : 012-465-75-90
- Mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- Bakalavr: Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu (2009-2013) - İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası
- Magistratura: Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Unversiteti (2013-2015) - Korreksiyaedici təlimin metodikası və metodologiyası
Elmi dərəcəsi: yoxdur
İş fəaliyyəti:
- 2013-2014-cü illərdə Oğuz rayon Uşaq Yaradıcılıq Mərkəzində dərnək rəhbəri;
- 2014-2018-ci illərdə Bakı şəhəri Sabunçu rayonu 305nömrəli tam orta məktəbdə İbtidai sinif müəllimi;
- 2016-2017-ci tədris ilində ADPU-nun Korreksiyaedici təlim(indiki Xüsusi təhsil) kafedrasında saathesabı qaydada müəllim;
- 2018-ci ildən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Xüsusi təhsil kafedrasında tam ştatda müəllim.
Tədris etdiyi fənlər:
- Defektologiya və loqopediyanın əsasları
- İnklüziv təhsil
- Məhdud imkanlı uşaqların psixologiyası
- Korreksiya pedaqogikası
- Asperger sindromunun pedaqoji- psixoloji xüsusiyyətləri
- Əqli gerilik və onun psixokorreksiyası
- Eşitmə və nitq orqanlarının anatomiyası, fiziologiyası və patofiziologiyası
- İmkanları məhdud uşaqların fiziki tərbiyəsinin əsasları
- Xüsusi müəssisələrdə təlim tərbiyənin psixoloji problemləri
- Xüsusi psixologiya
- Davranış pozulmaları və hiperaktivlik sindromunun diaqnostikası və korreksiyası
- Xüsusi pedaqogika
- İntellektual pozulmaları olan uşaqların erkən diaqnostikası, profilaktikası və reabilitasiyası.
- Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların pedaqoji diaqnostikasının əsas kriteriyaları
Seçilmiş əsərləri:
1. “Autizm və hiperaktivlik”-Ümummilli lider H.Ə.Əliyevin anadan olmasının 92-ci ildönümünə həsr olunmuş “XQEU-ların cəmiyyətə inteqrasiyası və adaptasiyası” adlı Respublika elmi konfransının materialları”.Bakı – 2015
2. “Eşitmə qüsurlu uşaqlarda mənlik şüurunun formalaşdırılması” -Bədən Tərbiyəsi və İdman akademiyasının Elmi xəbərləri I Bakı-2016.
3. “Kar və zəif eşidən uşaqlarda texniki təfəkkürün inkişafı” -Tələbə və magistrların elmi konfransının materialları.Gəncə -2016.
4. “Eşitmə patologiyalı uşaqlarda koxlear implantasiyadan sonra ünsiyyət və nitq”- Azərbaycan xalqının Ümummilli Lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Məktəbəqədər təlim və tərbiyə”,”Təhsildə sosial-psixoloji xidmət” və “Korreksiyaedici təlim”ixtisasları üzrə magistrantların elmi konfransının Materialları. Bakı -2016
5. “Eşitmə pozulmaları olan uşaqlarda əyani-əməli təfəkkürün xüsusiyyətləri” -Ümummilli lider H.Ə.Əliyevin anadan olmasının 93 illiyinə həsr olunmuş Ümumi Pedaqogika və Ümumi Psixologiya kafedralarının “ Pedaqogika və Psixologiyanın müasir problemləri”mövzusunda elmi-praktik konfransının materialları.Bakı-2016
6. “Autizmin digər patologiyalardan fərqləndirilməsi,şizofreniya,əqli gerilik və hiperaktivliklə differensasiyası”-Musiqi elmi,mədəniyyəti və təhsilinin aktual problemləri, 2018 № 2 (4)
7. “Диагностика и методы развития технического мышления детей с патологией слуха”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения.Сборник материалов II международной научно-практической конференции 27 февраля 2019 года г. Дербент, Республика Дагестан
8. “Роль речи в психическом развитии глухих и слабослышащих детей”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения, Сборник материалов III международной научно- практической конференции 27 февраля 2020 года г. Дербент, Республика Дагестан , Москва 2020
9. “Uşaqlarda dayaq-hərəkət aparati pozulmalarının xüsusiyyətləri, Uşaq serebral iflici – USİ” -Məktəbəqədər və ibtidai təhsil jurnalı.№3.Bakı-2020
10. “Методы обучения, используемые в инклюзивном образовании. Важность рефлексивной деятельности в применении инклюзивного образования. Способы рефлексии и саморефлексии учителя”- Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения, Сборник материалов IV международной научно- практической конференции 27 февраля 2021 года г. Дербент, Республика Дагестан.
11. “Sensor pozulmalari olan uşaqlarin pedaqoji-psixoloji reabilitasiyasi”.Bakı, ADPU - 2020.Proqram.
12. “Riyaziyyat və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikasi”. Bakı, ADPU - 2020.Proqram.
13. “Həyat bilgisi və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikasi”. Bakı, ADPU-2021. Proqram.